Her på siden deler vi vores syn på kommunikationens mange facetter. Her finder du refleksioner, analyser og praktiske råd, der spænder over alt fra branding og kampagner til strategisk kommunikation og trends.

Vores artikler tager afsæt i den måde, vi arbejder med kunder - uanset om det handler om at skabe meningsfulde forbindelser mellem mennesker, styrke et brands position eller udvikle strategier. Vi dykker ned i emner, der er relevante for både store og små virksomheder, medlemsorganisationer og NGO’er, og vi giver konkrete bud på, hvordan man kan styrke sin kommunikation og skabe varige relationer.

Langtidshukommelsen: Nøglen til varige organisationsændringer

Er du god til at huske navne? Det, du husker på lang sigt, er ofte det, der skaber varige forandringer. Her kan du lære, hvorfor din organisations succes med forandringer afhænger af, hvordan dine medarbejdere husker både det store billede og de små detaljer – og hvordan du kan hjælpe dem med det.

Læs mere

Hvorfor fællesskaber er nøglen til loyalitet

Tirsdag morgen. Din inbox er fuld af tilbud – abonnementer, rabatter, nyhedsbreve. Men hvad er det, der egentlig får dig til at forblive loyal? Jeg har set det ske gang på gang. En organisation kæmper for at fastholde medlemmerne, de prøver med rabatter, events og kampagner, men noget mangler. Fællesskabet.

Læs mere

Hvad vi kan lære af Matas og mikrosegmentering

Hvad vi kan lære af Matas og mikrosegmentering
Medlemsorganisationer som fagforeninger har ofte adgang til masser af data, der kan forbedre kommunikationen og engagementet. Her kan du læse mere om, hvordan du kan bruge al din data som et kreativt bespænd. Måske er det tid til at tænke mere kreativt og udnytte data mere effektivt?

Læs mere